Make a move and the bunny gets it

Men Hejsan!

Ja, nu har halva lovet gått och det känns lite trist, det hade gärna fått varit längre. Men, man kan inte få allt man vill.
Iallafall har Jessica sovit över här hemma hos mig sen i Söndags och vi har skrattat, lagat mat, gått på promenader (helt otroligt, jag vet), sett på Prison Break, Ugly Betty och Desperata Hemmafruar och såklart tittat på en hel del film:

Söndag:
* Con Air (Nicolas Cage gör det han gör bäst, räddar dagen med sitt goda hjärta på ett flygplan med fångar)
* Halloween 3 (Den SÖG verkligen. Hade inget med saken att göra och var urdålig)



Måndag:
* Det kan hända dig - It could happen to you (Nicolas Cage igen som godhjärtad människa)
* Righteous Kill (Al Pacino och Robert De Niro. Två stora män i samma film. Kan det bli annat än bra?)
* Ghost Rider (Brinnade Nicolas Cage med skelett-kranium till huvud och en bad-ass skinnjacka)
* Halloween 4 (Michael Myers borde skaffa sig ett liv...Dr. Loomis med.)
* Halloween 5 ("Uncle! Boogeyman. Let me see." Störd människa!)



Tisdag:
* Hancock (Ursäkta, men nu får ni ge er. Alla sa att den här filmen var as dålig, men jag älskade den)
* Next (Nicolas Cage IGEN. Att kunna se framtiden skulle vara läckert)
* Halloween 6 (Sötkillen ifrån The Ten var ju med! Dock att han sög, men ändå. Älska Dr. Loomis <3)
* Halloween 7 - H2O (Min favorit Halloween film, och det sjuka var att Jessica upptäckte att Susan/Gretchen ifrån Prison Break var med. Sjukt.)
* Halloween 8 - Resurrection (Med Tyra Banks och Busta Rhymes. Mr. Myers lyckas äntligen vara en man)
* Ghost Busters (Sjukt kul film. Helt utflippad. Bill Murray ägde verkligen.)



Ja, det blev en hel del film. Sen tänkte jag bara säga att Dr. Loomis i Halloween filmerna är världens sötaste gubbe. Han hade jag gärna velat ha som granne. Och det är bevisat att han är jätte kär i Michael Myers, precis som att Tim Burton älskar Johnny Depp och vill bära hans barn. Dr. Loomis <3

// Lisa - We're not talking about any ordinary prisoner, Hoffman! We are talking about evil on two legs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SHIT vad ni hinner med filmer. xD Ghost Rider var den första film jag såg med jimmy och den var inge bra heller för den delen, haha! Next ligger faktiskt här bredvid mig, vi tänkte se den någon dag. Var den bra? Aa.. lite trist att lovet snart är slut, men sen kmr ju jullovet ;)

2008-10-29 @ 22:06:15
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0