The most terrifying images are the ones that are real

Ja, ännu en helg har förflutigt

Denna helg har spenderats med Jessica och filmer. Haha, vi har varit ensamma hemma hos mig för mina föräldrar har varit ute i sommarstugan och hämtat ved. Iallafall har vi sett dessa filmer:

* Urban Legends 2 - Final Cut (Inte läskig, men rolig. Huvudrollen spelades av Cameron ifrån House: Jennifer Morrison )
* Urban Legends 3 - Bloody Mary (Förvåndande, men den var läskig som tusan xD)
* Shutter (Handlade om andar som fastnade på foton)
* Little Black Book (Söt film, deperimerande budskap, dåligt slut.)
* Scorpion King (Inte lika bra som mumien. Men sevärd. The Rock är sämst som skådespelare)
* The Scorpion King 2 - Rise of a Warrior (Helt okej, men bara på grund av den roliga/söta Greken)
* Misery - Lida (Av Stephen King. Han borde seriöst så sin hjärna kontollerad. Jag blev så ***** förbanand på den där ***** tanten att jag började skrika. As mycket. DÖÖÖÖ!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!)
* Saturday Night Fever (Jätte bra, men story var inte vattantät. John Travolta <3)



+ 4 avsnitt av Dexter, de sista på säsong 2.
BRA AVSNITT! Jag började ju just tycka om Doakes, Lila är sjuk i huvudet och Dexter är sjukt snygg.



Tack för en underbart rolig helg Jessica <3

// Lisa - Luck is when preparation meets opportunity.


Kommentarer
Postat av: Jessica

mmm, filmer <3. Vi hade det iallafall jättemysigt! :) <3

2008-09-14 @ 17:38:44
URL: http://Jecka1337blogg.se
Postat av: Elin

Haha, jag fattar inte hur ni hinner se på så många. :P Fast ni är ju ni förstås. XD Hoppas allt är bra. :D Kram. <3

2008-09-14 @ 18:37:57
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0