I wanna be famous!

Nu är det söndag igen och den här helgen har varit så otroligt mysig.
Jag har umgåtts med Anton, och det var super mysigt. Vi såg på Mamma Mia och satt nere vid marinan och pratade om allt möjligt. För att det helt enkelt är så otroligt mysig att bara sitta och snacka. Sen har jag sett på The Last Kiss med Zach Braff och den var äckligt bra. Deperimerande men bra. Sen var det trevligt att se Braff i någonting annant än Scrubs.

Jag satt även och zappade då jag fastnade för Cartoon Network och Total Drama Island som hade något slags Marathon. Asså, fy fan vad bra det var! Det var som Robinson, fast tecknat. Äckligt, äckligt bra. Jag har nog inte haft såhär kul på en lång tid. Älska Duncan, klockren ungdomsbrottsling.

Tydligen ska det bli en slags andra säsong, Total Drama Action. Om jag ska se den? Gissa tre gånger.

P.s Har även sett om miniserien Lost In Austen. Mums.

Ibland har jag kul.

// Lisa - (looks around nervously) Shhh! Me, nice? (laughs) Yeah, right.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0