Will someone please save these people from themselves!

Ikväll har jag sett på film:

* The Queen (Handlade om hur det engelska kungahuset hanterade prinsessan Dianas död 1997. Michael Sheen, han som spelde David Frost i Frost/Nixon som jag såg igår, spelade före detta premiärministern Tony Blair. Filmen var intressant, och jag börjar bli lite besatt av att kolla på politiska filmer. Hm)
* I Could Never Be Your Woman (Michelle Pfeiffer är en ensamstående mamma på drygt 40 och jobbar med en tonårs tv-serie som heter "You Go Girl". Asg. Iallafall så möter hon en ung skådespelar på 29 år [Paul Rudd mums <3] och dom blir såklart kära. Filmen var helt okej, och Paul Rudd var så himla mysig! Som vanligt)
* American History X (Många jag känner har snackat om den här filmen, och om hur bra den var, så när jag såg att den skulle gå på 4:an så tog jag chansen att såg den. Och det ångrar jag verkligen inte. Edward Norton spelar en nynazist som, efter en tid i fängelset för mord på två svarta, försöker få sin bror ut ur nazist skiten. Jävligt hemsk film. Men också jävligt bra. Rekomenderas till alla som bryr sig)



// Lisa - Hate is baggage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0