But if staying here means working within 10 yards of you, frankly, I'd rather have a job wiping Saddam Hussein's arse

Ikväll ska jag se på Ugly Betty och Bridget Jones dagbok på 5:an. Det spelar ingen roll att jag har sett den flera gånger och att jag äger den på DVD. Den är helt enkelt FÖR bra för att inte ses en gång till.



Sen måste jag bara påpeka att det var Julia som tipsade mig om att Bridget Jones dagbok gick på tv ikväll. Varför ni ska bry er? Jo, för att jag vet att jag kommer att få skiten imorgon om jag inte nämner henne. Som den där gången när jag köpte mina Star Wars tröjor. Jag får fortfarande skiten för den gången. Och jag, till skillnad från många andra, lär mig av mina misstag.

// Lisa - Never thought that I could get such a slap in the face

Kommentarer
Postat av: MARIA

svar: tack haha.. hm.. jag med!! trodde aldrig dan och vanessa skulle kyssa varandra :O

2009-12-15 @ 21:18:26
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Julia S

Iiii, lisa, Iiii... men ej förlåten!

2009-12-17 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0