Grattis Erik

Jahapp, då var Idol 2009 slut för i år och årets vinnare är Erik Grönwall. Han var riktigt duktig den pojken, och jag är väldigt nöjd att Calle kom tvåa. För han kommer att ha så mycket lättare att göra sin egen grej, för det är bara att inse. Han passar inte som Idol vinnare. Men han är sjukt bra. Vinnarlåten var faktist överraskande bra, med Idol-vinnar-låt mått mätt. Dock tyckte jag att Calles verison var bättre där. Men jaja, man kan inte få allt här i världen.



Becka har varit här hela kvällen, och vi har förutom att se på Idol, ätit Tacos och kollat på Nobels Fredspris Konserten. Jag tycker inte det var riktigt rätt att Obama fick det, men jag gillar honom ändå så jävla mycket att jag slutar att gnälla så fort han öppnar munnen för att tala.

Nu blir det sömn. I massor.

// Lisa - Made with love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0