I only smile in private, when nobody is looking <3

Jag. Är. Så. Kär.

Sista avsnittet av Lost in Austen gick ikväll och jag grät krokodiltårar. Sliskigt sött med ett lyckligt slut <3 Serien finns utlagd på surfthechannel.com eller uppdelad på Youtube. Sök bara på Lost in Austen så löser det sig. Rekomenderas varmt till alla som älskar Stolthet och Fördom (Pride and Prejudice), eller som helt enkelt uppskattar världens bästa kärlekshistoria.

Ikväll har jag, för att kompletera upp kärlekshistorien, sett på 1408. Författare+hotellrum+blod-som-forsar-ut-ur-väggen = Stephen King novell. Föressten har jag den här novellen. Dock har jag inte vågat läsa den. Än.
Och som jag alltid säger: Stephen King borde kolla upp sin hjärna, för det är något allvarligt fel på den! PSYK-PSYK. 
Ruskigt bra film är det iallafall och John Cusack är underbar.



// Lisa - Stay Scared

Kommentarer
Postat av: Daniel

å sexig tycker jag!

2009-01-10 @ 11:48:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jessica

äckelpäckelLisa som försökte skrämma vettet ur mig igårkväll !! Haha <3

Blev paranoid som attan ^^

2009-01-10 @ 15:07:54
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0