Sometimes the greatest journey is the distance between two people

Ikväll har jag kollat på en väldigt mysigt Mini-Serie som hette Lost In Austen och gick på SVT2. Handlade om en tjej som är besatt av att läsa Stolthet och Fördom (Känner mig lite träffad, ja ^^) och plötsligt dyker bokens huvudperson Elisabeth Bennet upp i hennes badrum och dom råkar byta liv med varandra. Sjukt kul!

Sen har jag sett på en film som heter The Painted Veil - Kärlekens Slöja med Edward Norton (ifrån Red Dragon). Otroligt vacker film och i vanlig anda satt jag och grät ögonen av mig på slutet <3



// Lisa - If people only spoke when they had something to say, the human race would soon lose the power of speech

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0