Bo Kaspers Orkester

Helt otroligt äckligt underbart snuskigt bra!

Trots att det regnade så var det mycket folk. Men regnet gjorde mig inget, för Uno Svenningsson förra året krävde sol, men Bo Kaspers i år passar i regn. Deras låtar blev helt enkelt bättre. Sen att dom började med att spela Puss, som är en av de anledningar till att jag började lyssna på dom överhuvudtaget, var helt underbart. Slutade gjorde dom med I samma bil, och såklart att dom var tvungna att sjunga den med. Bäst var såklart En man du tyckte om. Så jävla stark <3
Helt sjukt att jag varit med om det här. Underbart räcker inte. Det var... perfekt.



Så. Jävla. Underbart <3

// Lisa - En doft som hänger kvar i rummet.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha åh jag förstår det! det ser ut som att det var värt vad som helst! :D

2009-07-07 @ 22:37:06
URL: http://popshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0