Anything you say can and will be held against you...in the court of Robocop

Söndag igen.
På något sätt känns det som om veckornas mening är att det blir söndag tillslut. Den oönskade dagen som jag inte ens vill höra talas om.

Iallafall så var det ju Melodifestivalen igår och vinnaren, Malena med La Voix, var inte TOTALT värdelös. Men jag hade hellre velat se Måns, Alcazar eller H.E.A.T som segrare. Dock hade jag flyttat till Danmark om Caroline af Ugglas hade vunnit. Jag hade rejäl panik där i slutet av folkets röster då jag trodde att hon skulle vinna. Jag och pappa stämde upp i en protestkör och turligt nog vann hon ej. Sen såg jag även en film:
Be kind Rewind. (Med Jack Black. Den var väl... lite annorlunda. Dock var det väldigt kul att se deras fula remakes på filmer jag hade sett. Men SÅ bra var den verkligen inte. Bara lite små Cp o.O )



Idag har jag skottat snö (!), gjort matte (är fortfarande efter) och läst ut boken Så länge vi båda andas. Den var helt klart den sämsta i serien och jag diggar inte riktigt slutet men den var ändå ruskigt bra <3.

Ikväll är det BECK! <3

// Lisa - You want to stay but you know very well i want you gone

Kommentarer
Postat av: Ante

Eva-Britt verkar vara den enda vettiga i er familj ;)

2009-03-15 @ 21:23:06
URL: http://www.anwi.se/
Postat av: Jessica

Jag varnade dig för "Be kind Rewind" Lisa, men lyssnade du? neeeeej! ^^ haha <3

2009-03-16 @ 16:16:29
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0