Ibland blir det så rätt

Ibland kommer livet med små överasskningar. Och även om de inte ser så mycket ut för världen så kan dom förändra min lilla värld, om dock bara för ett ögonblick.

Som sagt, jag har ju Spotify och det första jag gjorde när jag fick det var att skapa en lång spellista med Phil Collins låtar. Det blev nästan 100 stycken som landade där. Iallfall satt jag och lyssnade på lite random låtar alldeles nyss i den spellistan och helt plötsligt kom låten "The Times They Are A-Changin' ". På en gång kände jag igen den. Det var ju en Cover på låten med samma namn sjungen av Bob Dylan. Och hur vet jag det? Den var nämligen med i början av filmen Watchmen och jag föll för den såfort jag hörde den. Phil's version var inte lika bra, men riktigt bra ändå <3

// Lisa - Hur många fula snäckor går det på en fin?


Kommentarer
Postat av: My

Svar: tack så mycket, vist är den underbar =)

2009-03-31 @ 20:47:45
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: jessica

Du borde nickname:a Phil Collins eftersom han är en av dina favvomusiker...vad sägs som Phille? Det låter väl klatchit nog? ;) höhöhöh

2009-04-01 @ 08:54:41
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Julia

LISA! Hur många kameler går det på en dromedar?!

2009-04-01 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0