Justice is coming to all of us. No matter what we do

Ikväll for ju jag och Dexter (aka Jessica<3) på bio och såg på Watchmen. Jag hade inte mycket förväntningar på denna film förutom det faktum att det handlade om superhjältar, och hur dåligt kan det bli då?

Iallafall var den helt sinnesjukt bra! Fajting-scenerna var helt underbara, storyn var otrolig och karaktärerna var spännande och mångsidiga. I vanlig Lisa-anda är det så typiskt mig att gilla The Bad Guy innan man får reda på att han är just THE Bad Guy. Karisman utstrålar makt. Sen att det var en svensk tjej med (Malin Åkerman) var riktigt trevligt (jag har upptäckt att hon är sjukt lik Cameron i House). Rorschach var i en klass för sig. Helt underbar. Det förekom mycket moralkaks-tal men det funkade. Att den var lång (två timmar och 40 minuter) var inget problem alls. Denna film rekomenderar jag väldigt, väldigt varmt.



// Lisa - I am used to going out at 3am and doing something stupid.

Kommentarer
Postat av: Jessica

BEST MOVIE EVER!!

Jag har typ drömt om Dr.Manhattan hela dagen (A) ooobs.

Och alla coola actionscener! Jag vill nästan se den igen :O



Hur gick badet idag föresten??

2009-03-23 @ 21:02:57
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0