Every day above ground is a good day

Hejsan!
Tiden går vare sig man vill eller inte och nu är även den här långhelgen slut. Ja, vad har jag haft för mig de senaste dagarna då?

Onsdag:
Jessica kom hem till mig på kvällen, vi bakade äppelpaj och såg på film.

* The Oxford Murders (Med Elijah Wood. Den var helt okej, men inte så mycket mer)
* While She Was Out (Förortsmamma blir vittne till ett mord och jagas i skogen av ungdomar. Slutet var underbart!)



Torsdag:
Jessica for på ÖrnExpo, jag satt hemma och la ut Kina-Bilder på bilddagboken [Liiite efter], sen kom hon tillbaka på kvällen, ergo se på film.

* Resident Evil (Äntligen har vi sett dom! Den första var riktigt bra, underjordiskt laboratorium och "Zombies". Mums. Sen att Daniel ifrån Ugly Betty var med skadade inte)
* Resident Evil - Apocalypse (Viruset sprider sig till den omkringliggande staden)
* Resident Evil - Extinction (Viruset har spridit sig i hela världen. Överlevare åker runt och försöker undvika att dö)



Fredag:
Fortfarande hemma hos mig så lagade vi Quorngryta, gjorde citronglass och såg på film ^^

* Lilja 4-Ever (Otroligt hemsk film, för att vara svensk. Huvudpersonen Lilja blir övergiven gång på gång och det slutar med att hon blir tvingad till Prostitution)
* The Painted Viel (Med Edward Norton. Så otroligt vacker film <3)
* Scarface (Ihh! ÄNTLIGEN har jag sett denna film som jag köpte för ett visst antal månader sen. Den var riktigt bra tyckte jag, men jag fattar inte varför alla män i varenda film blir kär i den idiotiska kvinnan? Ett evigt mysterium)
* Push (Dakota Fanning har vuxit upp och skaffat rosa slingor. Övernaturliga krafter hjälpte inte den här filmen)



Lördag:
Jag åkte på Örnexpo med Rebecka (<3), och försov mig rejält. Men det löste sig och jag fick se underbara Pauline som sjöng otroligt bra. Hemma igen blev det grillat hos Jessica, sen hem till mig för mera film.

* My Bluberry Nights (Med bl.a Jude Law och Nathalie Portman. Riktigt söt film om en tjej som åker runt halva USA och träffar otroligt intressanta människor, för att inse att hon är i kär i en Café ägare hemma i New York)
* The Contract (Morgan Freeman och John "Snygg-as" Cusack. Far och son hittar en känd brottling i skogen och ska ta honom till polisen)
* The Machinist (Med Christian Bale. Han väger mindre än 60 kilo och nån sätter upp läskiga lapar på hans kylskåp. RIKTIGT psykande, så läskig att jag och Jessica nästan kissade på oss. Jag säger bara: Ivan)
* Direct  Contact (Jessica tvingade mig att se den för att hennes käre Dolph Lundgren var med. Den sög. Skitmycket)
* The Onion Movie - News Movie (Ja, lite humor måste man väl ha? Underhållande men väldigt störd film)



Söndag:
Idag har vi sett på Robinson, jag har solat och läst lite kemi. Ikväll blir det Gossip Girl <3 Mums på långhelg <3

Tack för en underbar helg Dexter! <3
Hoppas ni alla har haft det bra med.

Dagens Låt:
Fall Out Boy - I Don't Care


// Lisa - How do you wake up from a nightmare, when you're not asleep?

Kommentarer
Postat av: jessica

SnabbloggarN^ ;) hihi



Helgen var AS MYSIG Doakes<3...och jag hatar Ivan, han måste vara en av världens läskigaste människor, blääää på hans äckelhand, huvva! ^^

Lycka till med matten och kemin ditt cp <3 hihi

2009-05-24 @ 18:09:29
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0