Randy: I'd let the geek get the girl.

Hej igen mina vänner!

Internet funkar fortfarande inte hemma, men söt-Dexter har låtit mig låna hennes. (Tack söten <3)
Söndag igen och vet ni vad det betyder? Förutom det självklara att helgen är slut så har jag umgåtts med Jessica och vi har sett på.... ja, vad tror ni? ;) FILM såklart <3

Fredag:
* Scream (Ja, vad kan jag säga föutom det faktum att Scream är en klassiker och att mördar(na)en suger allt. Den det var riktigt, riktigt bra. Både Courteney Cox och Drew Barrymore var med och slutet var ju bara underbart)
* Scream 2 (Fortsättningen där den sötaste Randy fortsatte med sitt filmsnack var ju underbar. Gale (Courteney Cox) och Dewey (<3) fortsatte med sin lilla tomte lek)
* Scream 3 (Att flytta hjälper tydligen inte. Att döda mördaren hjälper inte. Du kommer alltid att bli jagad. Slutet var en sjuk tvist bara. Gale och Dewey var sötare än någonsin [Sen att Patrick "McDreamy" Dempsy spelade en polis var ju lite för mycket] Men riktigt bra filmer och kan rekomenderas till alla)
* Eden Lake (Så otroligt obehaglig skräckfilm. Inte det att det var några läskiga missfoster med, utan det faktum att dessa idiotiska äckel barn förstörde folks liv. Handlade om ett ungt par som tältar vid en sjö och blir terroriserade av idotiska barn. Jävligt obehagig film. Förbannad är vad jag är!)
* Evolution (Så sjukt rolig film om utomjordiskt liv som kommer till jorden och utvecklas äckligt fort. Arkiv X - David Duchovny och Julianne Moore fann varandra)



Lördag:
* Underworld (Vampyrer vs. Varulvar. Ganska bra film men väldigt invecklad. Sen var hela filmen grå/svart också)
* Big Mommas House (Det var sjukt längesen jag såg denna film (Marielle, minns du?). FBI agent som klär ut sig till en gammal och riktigt stor "momma". Hihi)
* Underworld - Evolution (Fortsättningen var sämre än orginalet. Men inte TOTALT värdelös)
* Underworld - Rise of the Lycans (Okej, den här filmen sög. Fin historia, men jag fattar inte hur dom kunde slakta den så otroligt. DÖÖÖÖÖÖÖ!)
* The Covenant (Snygga ungdomar med coola krafter. Äckliga missfoster och snuskiga spindlar. Sen lite kärlek-vid-första-ögonkastet-och-jag-måste-rädda-henne på det så blir det den här filmen i ett nötskal. Ganska bra faktist, men inget jag vill se igen. FAST Nate ifrån Gossip Girl var med)



Sen har den här långhelgen varit den helgen då jag har varit med Becka och kollat på majbrasan, spelat Singstar och Skip-Bo.
Det har varit helgen då jag har cyklat runt Gällsta sjön för första gången i år.
Det har varit helgen då Pluttan (Jessicas katt) har fått små söta kiss-ungar och jag för första gången fick vara med om en kattfödsel.
Det har varit helgen då jag har tagit det lugnt och bara haft det riktigt skönt.

Nu ska jag cykla runt Gällsta igen, se på 4 avsnitt av Gossip Girl (GE MIG CHUCK) och se på film ikväll. Men jag borde egentligen plugga till Riksprov i kemi som vi har nästa vecka. Men jag orkar inte... Hoppas ni kommer få en underbar vecka så hörs vi nån dag.

Bara för att det var så längesen:

Dagens Låt:
Kings of Leon - Use Somebody

// Lisa - Oh you know the usual small talk. "What's new?" "How you been?" "How do you wanna die?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0