And deep below it burns

Sitter här i mitt rum och fryser eftersom jag tydligen (av någon dum och konstig anledning) har sänkt värmen på elementet. Borde egentligen flytta ut möbler, för målaren ska komma på måndag och tapetsera, men jag orkar inte just nu.

Istället sitter jag och kollar på klipp ifrån Idol som jag missade igår, eftersom jag var på bio. Jag läste nämligen på Beckas blogg att Calle och Mariette hade sjungit en duett på Escobar och Heather Novas låt "Someone New" som är sådär sjukt underbar och då blev jag nyfiken. Det är alltid kul att återupptäcka underbara låtar <3
Såg även att Eddie hade åkt ut, men det känns rätt bra ändå. Han fick sin stund i rampljuset.



// Lisa - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0