I want half. And don't give me none of that "fifty-percent" shit

Jag har inte så mycket till liv nuförtiden. Går mest runt här hemma som en gammal zombie och hostar mina katter i ansiktet när jag försöker kela med dom. Sen ser jag på tv. Och det är det som mitt liv går ut på just nu, så det är inte så konstigt att jag har snubblat över ett par filmer i mitt konstanta zappande mellan Sjunde himlen, Simpsons och The City

* Tre systrar och en mamma - Because i said so (Vissa familjer borde inte få existera)
* The Perfect Score (Ett gäng ungdomar försöker stjäla SAT-provsvar. Scarlett Johansson som rebell)
* Drowning Mona (För att göra en lång historia kort: Jag har velat sett denna film hur länge som helst. Varför? Jo, William Fichtner [aka snyggast EVER <3] är med i den. Och jag har aldrig sett den. Vilket är en stor synd. Satt och zappade upp till TV4 Film [typ kanal 50], vilket jag aldrig brukar göra, och då började denna underbart fula film just den tiden. Lyckan var gjord. Jamie Lee Curtis och Danny DeVito var inte helt fel de heller)
* Enchanted (Så otroligt söt film! Jag älskar faktumet att den var tecknad i början, det gjorde själva sagodelen mycket mer "realistisk". En prinsessa blir borttrollad från sitt vackra hemland Andalasia till New York av en elak drottning. Patrick Dempsey var inte TOTALT värdelös)
* The Devil Wears Prada (Jag kom fram till att jag verkligen gillar Anne Hathaway. Och att jag hade glömt bort att Simon Baker [aka Patrick Jane i The Mentalist] var med)
* America's Sweethearts (För att jag älskar den här filmen eftersom den är så himla söt. John Cusack likaså <3)
* But I'm a Cheerleader (Otroligt ful film. Riktigt underhållande. En populär cheerleader blir skickat till ett omvändningsläger för homosexuella. Bäst var ändå när Russel från Invasion hade tighta jeanshorts och juckade mot en kvast. Jag tror jag dör)



Sen har jag totalt glömt bort att nämna att jag var hos Sara i onsdags på lovet, där vi var ett helt tjejgäng som sovde över och fick hemlagad Kenyansk mat av Sara. Det var supermysigt och vi såg även på film:

* Borat (Jag hade inte sett den förut och ja den var rolig. Dock kommer jag att ha men föralltid efter naken brottandets i sängen. Hemska bilder har fastnat på min näthinna. Som Borat skulle ha sagt det: Niiice... NOT)
* Epic Movie (Kan någon förklara för mig varför alla tycker att den här filmen är så dålig? DEN ÄGER ALLT!!!)
* Napoleon Dynamite (Jag. Älskar. Pedro)



Jag behöver skaffa ett liv.

// Lisa - You telling me the man who try to put a rubber fist in my anus was a homosexual?

Kommentarer
Postat av: A. Hörnfeldt

Vi saknar dig!

Och du borde kolla in de nya bilderna på moi.

2009-11-03 @ 19:16:21
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/
Postat av: Rebecka Vigren

AAAGGHHH, Patrick Dempsey är så jävla bäst i "Enchanted" <3<3<3<3 Typ bästa filmen någonsin, mums <3

2009-11-04 @ 11:16:53
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0