Jag har precis sett otroligt många människor krossas. Och jag är nöjd.

Kom nyss hem från bion.
Jag och Jessica var ju som sagt och såg på 2012 ikväll och jag vill bara säga att:
Herregud vad otroligt äckligt häftig den var. Den första "katastrof" scenen var helt underbar. Jag satt bara och log och fick panik om vartannat för det var helt sjukt att se så många människor totalt krossas. Sen var John Cusack lika rolig och underbar som vanligt. Och det var ett smart slut. Det enda jag störde mig på var att det inte var någon informations text i början, som det ofta brukar vara på sådana här filmer.



Men, jag säger också att denna film förtjänas att se på bio. För det kommer helt enkelt inte att bli lika häftigt och lika mycket inlevelse om man sitter hemma framför datorn och ser den. Mums <3

// Lisa - When they tell you not to panic... that's when you run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0