Twilight är inte en film. Det är ett fenomen

Eftersom det råder en total Twilight hysteri över hela Sveriges radiostationer, tv-kanaler och tidningar så börjar jag bli rätt så less på allt detta tjat. Vissa grejer är ju helt sjuka. Som idag lyssnade jag på P3 och det var det här "dejting" programet då en tjej eller kille får välja mellan tre andra tjejer eller killar. Iallfall så frågade programledare ena killen "Om Du fick träffa vilken person i hela världen, död eller levande, vem skulle du tillbringa din tid med?". Vet ni vad killen svarade?

- Jag vill nog träffa den där tjejen, jag vet inte riktigt vad hon heter, men hon som är med i Twilight. För hon är så söt.

Jag höll på att ge upp där. Allt kan inte stå rätt till i huvudet på honom då han säger så när han ska försöka få en tjej att gilla honom. Sen att dom jämförde tonårstjejers kärlek till Edward med deras kärlek till hästar på P4 var ju ännu värre. Jag blir tokig på allt det här.

// Lisa inser att det bara finns en karaktär värd att nämna i Twilight. Och det allas vår Jacob <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0