By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

Igår kom Jessica hit, vi gick ut och gick (!) och vägde upp det med att göra chokladbollar. Sen kan ni gissa vad vi mer gjorde:

* V for Vendetta (Jag hade grymt höga förväntningar på den här filmen, för jag känner alldeles för många som har lovprisat den. Och jag kan med gott samvete säga att den verkligen levde upp till förväntningarna. En framtids skildring av en konservativt London där den mystiske V uppmanar folket att utmana regeringen. En skallig Natalie Portman var också med, och alla som inte har sett den borde verkligen göra det fortast möjligt)
* City Hall - Maktspel (Al Pacino som borgmästare över New York och John Cusack som hans högra hand. Jävligt virrig historia om korruption. Helt okej, mest tack vare ovan nämnda skådespelare)
* The Crazies (Ett virus sprider sig och folk blir galna. Att Rory från Gilmore Girls var med gjorde det hela lite oseriöst. Tråkig film)



Nu är tanken att jag ska plugga fysik men vi får se hur det går med det.

// Lisa - You wear a mask for so long, you forget who you were beneath it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0