Well, at least thirty seconds of every day. I can't help it. He's always with me, like a bad habit

Eftersom jag inte kunde fortsätta med min nattstädning p.g.a komplikationer och hinder såg jag på Hannibal istället. Det var sjukt längesen jag såg den sist och den var precis lika bra som vanligt. Trots att jag egentligen hatar uppföljare där skådespelare är utbytta (Jodie Foster mot Julianne Moore). Det stör mig inte. Inte ens lite. För det funkar ändå. Jävligt bra funkar det.



// Lisa - Not in a thousand years.


Kommentarer
Postat av: julia

vet du om att du just klöste bort rugan på mitt hannibalsår?

2010-04-07 @ 14:51:42
Postat av: Lisa

Haha, men det är bara bra tycker jag. Du har varit besatt av Dracula lite för länge nu min vän ;)

2010-04-08 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0