I have a competition in me. I want no one else to succeed

Såg nyss There Will Be Blood på 4:an. Tänkte på tre saker:

1. När den nyss kom ut hade jag jätteproblem med att skilja den från No Country For Old Men (som jag fortfarande inte har sett). De gick upp på bio här i Sverige med typ en veckas mellanrum.
2. Jag hade även väldigt svårt att inte tänka på Saw II med tanke på att deras tagline är just Oh yes, there will be blood.
3. Daniel Day-Lewis förtjänade verkligen sin Oscar. Fy tusan i helvete vad fruktansvärt duktig han var. Kan inte formulera det bättre än med svordomar där. SÅ jävla häftig var han.

Fimen i sig var jävligt knepig, psykande musik vid varje tillfälle som gavs. Dock var den fruktansvärt intressant och gav mersmak. Vackert konstruerat, fruktansvärt vackert foto och briljant skådespeleri.



// Lisa - I'd like it better if you didn't think I was stupid.

Kommentarer
Postat av: ssssssara

jag tänker på ham1337 när jag läste "there will be blood"...

2010-08-20 @ 01:06:52
URL: http://sarawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0