I'm sure you'll find someone you could be happy with. Of course I'd want to knock his teeth out

Idag har jag, förutom att ha dragit upp ogräs med rötterna som en äkta trädgårdsmästare, även sett på film. Till frukost blev det Sex Drive (som handlade om en kille som körde på en roadtrip med sina två bästa vänner genom USA för att få ett ligg. Hur kul som helst i samma anda som Euro Trip och Road Trip. Jag älskar, verkligen ÄLSKAR sådana här oseriösa filmer).



Ikväll såg jag den nyinspelade mini-serien Doctor Zhivago från 2002 (inte orginalet från 1965) med bl.a Keira Knightley (aka the love of my life). Den utspelar sig i Ryssland där den ryska revolutionen pågår för fullt. En man och en kvinna blir förälskade trots att de båda är gifta. Sam Neill (min favorit Merlin) passade bra som äckel. Väldigt fin historia, dock blev jag mest taggad på att se orginalet.




// Lisa - I'll be a doctor for others, and a poet for myself.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha man borde kanske se sexdrive

2010-08-17 @ 17:50:54
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0