I love it when a plan comes together

Sånt här har jag haft för mig de senaste dagarna:

Torsdag:
Jag var hemma på kvällen och chillade ganska rejält. Såg även på The Bounty Hunter med Gerard Butler spelade en "prisjägare" och före detta polis som tar fast folk som smiter ifrån borgen och Jennifer Aniston spelade hans ex-fru som var på rymmen. Söt film.



Fredag:
Jag, Malin och Becka bläddrade i högskolekataloger och dividerade om vad vi ville göra med våra framtida liv. Kvällen spenderades på Kustladan med ett stycke Jessica där det blev en fin liten middagsdejt och lite film när vi kom hem.

* Hostel (Tortyrfilm om ett vandrarhem i Slovakien där alla tjejer är hur snygga som helst, alla går runt barbröstade och folk blir mördade. Den var faktiskt riktigt bra, men smarta skräckfilmer à la SAW är lite mer my cup of tea. Dock var jag glad att det var killarna som ska passa sig för att följa med tjejer hem och inte tvärtom för en gångs skull)
* Hostel - Part 2 (Jag tyckte att tvåan var bättre då man förutom offren fick följa mördarna också. Rika människor betalar för att få mörda backpackande ungdomar. Att den töntiga kompisen ifrån En prinsessas dagbok var med var lite mobbat)
* Kill Theory (En man är ute och klättrar med sina vänner, och efter en olycka var han tvyngen att skära av deras rep för att rädda sig själv. Psykologen säger att han handlade fel och för att överbevisa det så sätter han ungdomar ute i en stuga i skogen [vart annars?] på ett test. Vad krävs för att du ska döda din bästa vän?)
* The A-Team (Filmatiseringen av tv-serien med samma namn. Liam Neeson var hur cool som helst och Bradley Cooper ägde söner. Hur jävla grabbig film som helst med explosioner och helikopterjakter. Hur ösig och bra som helst också)



Lördag:
Jag gick och la mig 07.00 och vaknade klockan 16.00 av ett stycke mamma som kom hem ifrån jobbet. Jag vill aldrig vända tillbaka min dygnsrytm igen.

// Lisa - No, they're trying to fly that tank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0