Everybody believes in him a little bit, even guys like you who pretend they don't

Igår slutade snön aldrig att falla. Jag och Jessica bestämde oss för att se klart säsong fem av Dexter (jag dör lite på hur bra den serien fortsätter att vara) och sen efter en fruktansvärt jobbig säsongsavslutning blev det film:

* Devil (M. Night Shylaman är helt klart en husgud. Och jag förstår inte alla som säger att han är helt värdelös nuförtiden. Visst, The Last Airbender var inte helt okej men både The Happening och Devil är riktigt bra. Handlar om fem människor som blir instängda i en hiss där en av dem är djävulen. Jag tyckte att den var spännande och intressant. Spelar ingen roll vad alla säger. Ni borde se den och skapa er egen åsikt)
* Women In Trouble (En film där 10 olika kvinnors liv flätades samman. Den var helt okej, men inte så mycket mer. Skådespelarna var ju lite sära. Dock var Simon Baker [The Mentalist] bäst <3)



// Lisa - Jag tål inte att se er två tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0