Science's newest miracle ... is a mistake

Igår fick jag och Dexter för oss att se lite film:

* Splice (Adrien Brody teamar upp sig med en forskare och skapar en DNA-hybrid med mänskligt DNA. Galet bra och galet stört slut)
* The Last Exorcism (Cotton är en präst som låtsas att han kan driva ut demoner. Ett kamerateam följer hans sista uppdrag och allt blir knasigt. Faktiskt överraskande bra)
* And Soon the Darkness (Två tjejer cyklar runt i Argentina och plötsligt försvinner den ena tjejen [oj, överraskad?]. Hennes kompis börjar leta efter henne trots polisens vaga hjälp. Kick-ass slut)



// Dren

Kommentarer
Postat av: Dexter

...tror du glömde en film host host ;D hahaha

<3<3

2010-12-31 @ 13:59:26
Postat av: Lisa

Jag vill prata med min advokat innan jag erkänner något..... (:

2010-12-31 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0