Åsikter

Jag tycker att det är väldigt fascinerande vad människor finner intressant, snyggt eller roligt. Att smaken är delad (precis som baken). Att det jag anser är en lyckad lördagskväll är en annans värsta mardröm. Att någon jag tycker är helt sjukt snygg är i någon annans ögon helt sjukt ful. Att jag hellre skriver 35 essäer om Hamlet än att göra ett enda matte prov till i hela mitt liv, medans andra hellre gör 35 matte prov än att skriva en enda essä om den där nedrans Hamlet. Att en film jag älskar är den sämsta film någon annan har sett.

Allt är så sjukt.
Alla har åsikter om någonting.
Livet är så konstigt.
Människor är så konstiga.
Men jag älskar dem ändå.

// Lisa - Jag frågar är det där vi är nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0