It's been a while since I could hold my head up high

Jag har kommit fram till att jag gillar Förkväll som går på 4:an.

Nu tycker nog de flesta att jag verkar lite dum i huvudet, men låt mig förklara. Saken är den att Förkväll är sådär otroligt töntigt att det bara blir skrattretande. Programledarna är lite bortkomna, gästerna får konstiga frågor och brukar bli irriterade och allt är sådär härligt glittrigt och fejkat. Lite intressant med hela den här mediacirkusen om att Elisabet Höglund fick sparken för att hon var för gammal. Saken är den att Carolina Gynning ska vara där i en vecka nu istället för henne, och Carolina är en sjukt mycket bättre programledare än Elisabet. Total utklassning.



Dagens låt:
Genesis - I Can't Dance

// Lisa - And it's been a while since I first saw you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vi läste klart matteC innan jullovet tack vare att vi hade två tretimmarspass i veckan. xD Jag saknar på riktigt matte C, jag tyckte hela den kursen var jättekul. :D Kan passa på att berätta för dig att matte D suger, (så att du är förberedd på vad som komma skall ;)) bara en massa vinklar och skit. Ring på du bara, jag har förbättrat mig grymt mycket vad gäller att vara anträffbar via mobilen. ;) Puss <3

2010-02-15 @ 20:21:33
Postat av: J. Dexter

Sammanträffande, indeed!

Jag är också ett Förkväll-fan :)<3

2010-02-16 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0