Abstinens besvär

Nu var det slut på det roliga.

Igårkväll såg jag klart på House säsong 4 som jag köpte för någon månad sen. Vilket betyder att sen Annandag Jul tills igår har jag spenderat drygt 60 timmar av den tiden inne i mitt underbara TV-rum (som jag alltid kommer att älska) med att se på 86 avsnitt av House. Och nu är det slut på det roliga. Så nu har jag, precis som vanligt när jag kollar igenom en TV-serie i ett streck, abstinens besvär och kan inte tänka på något annat.


Mums <3

För att tänka på annat idag har jag tittat på skräp-tv (aka The Hills) hela dagen. Spencer är dum i huvudet. På riktigt. Han måste vara efterbliven eller nått.

// Lisa - If you're dissatisfied with your life, changing it is a symptom of mental health. I get why that concept is strange to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0