But by tomorrow I will despise myself for even thinking the thought

Jag önskade att jag var snuskigt äckligt rik.

Då skulle jag köpa ett gigantiskt hus med en världens största bio, en överdriven bioduk i panoramaformat, mjuka soffor, überteknologisk projektor med tillhörande surrondljudsanläggning och 3-D funktion.
Sen skulle jag ladda upp med ett gigantiskt lager av is-kaffe, varma mackor med bara smör på, chips doppade i choklad och en oändlig taco-buffé.
Sen skulle jag köpa biorättigheterna till alla filmer och tv-serier som någonsin har skapats. Och be någon skicka allt nyproducerat material till en enormt stor hårddisk som jag sparade allt på.

Sen skulle jag låsa dörren för att aldrig någonsin komma ut igen.

// Lisa - Because it was a lousy idea from the start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0