Hey dick-wad, I'm speaking

Igår kväll såg jag på film. Och glömde bort att jag hade läxor att göra.

* Sex and the City (Tänkte att det var dags att se den med tanke på att jag ska se tvåan på bio ikväll, haha. Jag älskar verkligen serien, saknar sommarkvällar på trean då man kan se två avsnitt varje vardagskväll [dock är det tillbaka i år, thank god]. Filmen var riktigt, riktigt bra men eftersom jag verkligen HATAR Mr.Big så blev det ju som det blev. Dock har Charlotte aldrig varit så söt som när hon skällde ut Big)
* U.S. Marshals (Tommy Lee Jones, Wesley Snipes och Robert Downey Jr. i en äkta badass-polis-jagar-mördare-som-egentligen-är-oskyldig och en massa konspirationer. Robert Downey Jr. har själv sagt att han är riktigt besviken med den här filmen, men så fruktansvärt dålig var den inte. Helt okej, men väldigt flum)



// Lisa - I curse the day you were born!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0