Okay, so a giant robot's out to break apart a pyramid, that'll release a machine that'll eat suns! If that happens, goodbye sun, goodbye earth, goodbye everything!... not on my watch. Not on my watch!




Jag har fastnat i GTA världen. Eller rättare sagt Liberty City. Jag älskar att när jag väl blir besatt av något så blir jag helt fast i det tankesättet. Kan inte tänka på något annat än GTA. Tror att jag kan skjuta alla personer jag vill bara för att de är ivägen och tänker ut bästa sättet att sno bilen som står på andra sidan gatan.


Iallafall har jag inte bara spelat GTA 4 på senaste tiden. Jag har jobbat på ICA, badat gånger två med Jessica och sett på film med ovannämna Jessica:

* I love you, Philip Morris (Minns ni det här. Jag minns det. Och hur äckligt taggad jag var. Två år senare såg jag den äntligen. Och fy tusan vad äckligt söt den var. Jim Carrey spelar en försäkringsbedragare som åker in i fängelse om möter Ewan McGregor [<3<3] och blir förälskad. Sen försöker han göra allt för att de ska ha ett bra liv. Jag höll på att dö. Äckligt söt film. SE DEN! <3)
* The Butterfly Effect (Ashton Kutcher får minnesluckor och skriver dagbok för att försöka komma ihåg. Men det visar sig att minsta lilla förändring på dåtiden förstör framtiden något fruktansvärt. Riktigt bra)
* The Butterfly Effect 2 (Varför, åh varför var de tvugna att göra en till? En kille och hans vänner åker bil, blir påkörda och alla dör utom föraren. Ett år senare inser han att om han stirrar på ett gammalt kort kan han åka tillbaka i tiden. Den var väl helt okej, men inte alls i klass som den första. Sen var det lite kul att Erica Durance [Lois Lane från Smallville] var med)
* The Butterfly Effect 3 - Revelations (En kille använder sina gåvor att åka tillbaka i tiden för att hjälpa polisen att ta fast brottslingar. Slutet var ju bara för mycket. Inte bra. Inte bra alls)



* New York, I love you (Ett flertal regissörer fick chansen att skapa sin egen kärlekhistoria till staden New York [Idén kommer från Paris, Je t'aime]. Otroligt vacker film. Älskar kortfilmen där Shia LaBeouf var med i, otroligt vacker. Även historien där Chris Cooper [Den böghatande grannen i American Beauty] var otroligt vacker)
* Transformers (Hur mycket mer grabbig kan en film bli? Helt seriöst. Bilar som blir till stora robotar, Megan Fox [som btw är sjukt irriterande och sämst] och en hel del explotioner. Helt sjukt jävla bra dock, Shia LaBeouf är typ gud. Ge mig hans bil säger jag bara)
* Transformers 2 - Revenge of the Fallen (Tvåan var sjukt mer oseriös än första [Brukar ofta vara så] men den var riktigt bra ändå. Bästa karaktären på länge var ändå Agent Simmons [Spelade av John Turturro]. Så sjukt äg! Kärlek till honom <3)



Nu ska jag klippa gräset och cruza runt i Liberty City i min favoritbil alla katagorier: Patriot <3

// Lisa - One man, alone, abandoned by the country he loves...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0