The End Begins

Har nyss sett på bio med Julia och Bea.

Det blev Harry Potter och Dödsrelikerna - del 1 (Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1). Ja, Harry Potter är inte direkt mina favoritfilmer (dock är det sjukt bra böcker som jag har läst FÖR många gånger) men eftersom det är något alla i min ålder har växt upp med så är det nästan belagt med dödsstraff om man inte ser filmerna på bio. Den här gången hade jag de lägsta förväntningarna någonsin med tanke på att de tre senaste har sugit. Verkligen sugit. Men den här var helt okej. Story följde boken relativt bra. Ron (Rupert Grint) har blivit ärkebiff och allt det seriösa blev bara roligt.



// Lisa - Don't expect me to get excited over another damn thing we need to find.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0