Jag blev sviken, så nu sviker jag

Bakom alla frustration över att SD kom med i riksdagen har jag inte ens tagit ställning här i bloggen om hur det gick i övrigt i Sveriges riksdag.
Jag tänkte säga att jag är jätte glad att det blev en Alliansregering som vann i år igen.
Men det här med SD tar bort den glädjen så otroligt mycket.
Jag får uppriktigt ont i magen av att tänka på det.
Jag blir frusterad på ett sätt jag aldrig har blivit förut.
Jag vill slå, skrika och sparkas.
Men ingenting hjälper.
För det är redan kört.
Rädslan för de folk inte vet vad det är sitter kvar.
Och jag som trodde att världen hade kommit längre.



// Lisa - Det är vi som gör om våra misstag igen och igen och igen.


Kommentarer
Postat av: Julia

massprotest i stockholm, göteborg och malmö enligt dn, onödigt men ganska värt.

2010-09-20 @ 19:48:53
Postat av: Lisa

Ganska hur värt som helst.

2010-09-20 @ 20:45:17
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0