I don't know much about boats, but I would say that one's upside down

Jag och Jessica mötte upp ett stycke IC3:a (aka Becka) i stan igår för att äta på favorit-Thaien och se två biofilmer.

* Jag saknar dig
SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA DÅLIG FILM HAR JAG ALDRIG SKÅDAT PÅ BIO FÖRUT. Ursäkta versalerna, men jag vill bara få er medvetna om hur otroligt jävla kass den här filmen verkligen är. Idéen var det inget fel på, en enäggstvilling dör i bilolycka, men skådespelarna var så otroligt dåliga att jag bara ville kremeras och spridas för vinden. Se den aldrig. Seriöst



* Cowboys & Aliens
Daniel Craig vaknar upp mitt ute i ingenstans och minns inte hur han hamnade där. Sen har han en stor metallgrej på armen och snart får hela vilda västern smaka på lite Alienvapen. Harrison Ford var en girig boskapsägare, Olivia Wilde [TRON: Legacy, Thirteen i House] var en av få kvinnliga karaktärer och Sam Rockwell [Moon] var hysterisk barägare. Filmen i sig var bra, varken mer eller mindre.



// Lisa - Demons took your gold. When you get to Hell, you can ask for it back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0