Who you only want to hide your darkness from so you won't let them down

Hittar noll inspiration till svenska uppsatsen som ska in om midre än fyra timmar. Det här är inte så bra. Istället för att fokusera på det jag borde fokusera på så surfar jag runt på CDON.com och klickar runt på saker jag vill ha. Har kommit fram till att jag borde skicka efter de fem Ryan Adams album jag inte har än. För att det finns en vacker söndagskänsla över hans musik.

För att söndagar är hemska men ändå vackra dagar. Dagar för allt jobbigt, allt fint och allt annat. Dagar utan mening. Långsamma dagar. Dagar jag älskar att hata och hatar att älska.

 

Sen insåg jag att spotify gömde en vacker version av en fin gammal låt.

// Lisa - If we're only scared of losing it, how will it last?

Kommentarer
Postat av: Mr Dex

Kiiiing Koooong host host



OJ, vem sa det?! Herregud, tror det spökar här :O

hahaha

2011-01-25 @ 21:48:09
Postat av: Hon som inte tänker prata med Dexter efter det här

Du är så mobbad ibland att jag inte vet vart jag ska he mig....



Bara så att vi får ut det här:

Du är kär i en apa.

I'm just sayin' <3

2011-01-25 @ 23:28:42
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0