Det 2000:e inlägget

"Åh Härnösand!" som min mamma skulle ha sagt det.
Kan knappt förstå det själv.
Detta är det 2000:e inlägget på denna blogg.
När jag började skriva för drygt fyra år sedan trodde jag aldrig att jag skulle orka hålla på såhär länge.
Inte med tanke på att jag hade en blogg förut som jag aldrig orkade skriva på.
Nu kan jag inte se ett liv utan bloggen.

Vill bara ta tillfället i akt och säga att människor är så otroligt vackra, att livet är underbart och att jag tycker att det är ganska fantastiskt att det finns personer därute som faktiskt orkar läsa det som skrivs här.


(Bara för att understryka the awesomeness i detta inlägg lägger jag upp en bild på mig, Jessica och Anthony Daniels. Ni vet, C-3PO från Star Wars, som vi träffade på Star Wars-utställningen i Ö-vik 2008. När vi stog först i kön. Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv)

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0