I would rather have had one breath of her hair, one kiss of her mouth, one touch of her hand, than eternity without it. One

Igår kväll satt jag och Dexter instängda i min mancave och såg film:

* City of Angels (Nicholas Cage spelar ängeln som faller för läkaren Meg Ryan. Hög stalkervarning à la Edward Cullen men ändå riktigt söt film. Sen har den typ töntigaste bästa taglinen någonsin...höhö.)
* The Game (Michael Douglas spelar, som vanligt, en rik finansman som blir inbjuden av sin bror [spelad av Sean Penn] till att delta i "The Game". Jag blev så sjukt vansinnig på den här filmen att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Riktigt spännande.)
* I Love You, Phillip Morris (Nog för att Jim Carrey inte är en av mina favoriter, snarare tvärtom, men i den här filmen som är baserad på den verkliga historien om bedragaren Steven Russel som faller för Phillip Morris [här spelad av Ewan McGregor] är Carrey bra. Filmen i sig är sjukt stereotypisk men ändå sjukt söt.)



// Lisa - Some things are true whether you believe 'em or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0