Blogging is not writing. It's just graffiti with punctuation

Såg nyss på Contagion. Kan säga att den efter tio minuter seglade snabbt upp till toppen av listan för filmer jag sett i år där jag tappade tron för mänskligheten. En smitta bryter ut (inte helt olik Svininfluensan, fast såklart riktigt farlig) och historien fokuserar mycket på hur olika sorters människor reagerar. Kändes bitvis verklig, typ då en samling människor panikar på en stormarknad (jag hatar sånt, blir vansinnig då jag ser det), men bitvis var den, enligt mig, långtråkig. Inget för den med bacillskräck dock. Sjukt mycket äckel vi människor håller på med. Usch.
 
 
// Lisa - Don't talk to anyone. Don't touch anyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0