You seriously think I'm a cop in a skintight red and blue suit?

I fredags åkte Becka och jag till stan för att äta middag med Dexter och se The Amazing Spider-Man på bio. Jag blev väldigt överraskad över hur bra jag tyckte att den var. Visst, det var inte bästa filmen jag någonsin har sett (inte ens den bästa jag sett i år) men den var en uppfriskande nyversion jämfört med de tre senaste filmerna om Spindelmannen. Rent skådespelarmässigt tycker jag både att Andrew Garfeild och Emma Stone (<3) är ljusår bättre än megatönten Tobey Maguire och dryg-aset Kirsten Dunst. Sen älskade jag vilken bioporr det var (Långa scener med svingande genom New York ur First Person View). Helt klart sevärd. Dock tycker jag fortfarande att Spider-Man är en ganska stor tönt (förlåt mig Johanna).


Kommentarer
Postat av: jojo

Jag godtar inte din ursäkt. Det gör inte Marielle heller. Nu hatar vi dig. HA-hA!

Svar: Det gör ni inte alls. Ljugpottor. OCH ni älskar mig(: HAHAHA ÄGD!
Lisa-Marie Sundin

2012-07-23 @ 16:02:28
Postat av: Marielle

DU är en större tönt! D:

Svar: Du är ändå sötast (:
Lisa-Marie Sundin

2012-07-23 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0