Mirror, mirror on the wall. Who is fairest of them all?

Igår, efter all baltittning, såg jag och Julia på bion. Det blev Snow White and the Huntsman. Det var en väldigt mycket mörkare historia än Disney-versionen jag är van vid. Kristin Stewart (aka kvinnan med ett ansiktsuttryck) spelade Snövit, Charlize Theron var en fantastiskt ond drottning och Chris Hemsworth (aka Thor<3) var sjukt bra som sorgfylld jägare.

Jag blev väldigt imponerad då jag hade räknat med att jag skulle tycka att den var totalt värdelös (än en gång är det bevisat att ju sämre jag tror en film ska vara, destå bättre tycker jag om den). Historien var riktigt intressant och inte för flummig. Är ganska nöjd att de kommer två filmer till.



// Lisa - You should know. You're the one hunting me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0