This is cool. This is hip. There's a picture of Kevin Federline wearing the exact same thing

Vaknade upp första maj med ett blåmärke på armen (det brukar sluta så då man umgås med Johanna och Henke) och ringde sen Becka för att planera hur vi skulle göra med vår "jag-åker-till-New-York/hon-åker-till-Zambia-kväll". Vi åt tacos och såg på film (hahaha, No Shit Sherlock).

* Drive (Den otroligt hypeade och senare även otroligt kritikerrosade Drive med Ryan Gosling som stuntförare/flyktbilschaufför hade jag hört fina ord mycket om. Tyckte INTE att den levde upp till mina förväntningar. Helt okej film, sinnesjukt snyggt gjord och passande soundtrack, men historien gav mig föga tillfredställelse)
* 17 Again (Matthew Perry [aka Chandler från Vänner] ligger i skilsmässa med sin fru, hans barn pratar inte med honom och han är inneboende hos sin otroligt nördiga [LÄS: fantastiska] vän Ned. Han tänker bara tillbaka på sina glada dagar som skolans basketstjärna. En tokig vaktmästare gör att han förvandlas till en 17-årig Zac Efron. Jag har haft stora problem med den grabben förut, och hur mycket det än tar emot att säga det så tyckte jag att han var riktigt duktig. Jag säger dock som Elizabeth Bennet: It would be most inconvenient since I have sworn to loathe him for all eternity. Filmen i sig var väldigt söt och rolig, sen är jag en sucker för "kroppsbytar-filmer")



// Lisa - I think our hands just made a baby.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

As mysigt! nu ska jag snart se sweet home alabama, haha!

2012-05-02 @ 19:32:51
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0