Om konsten att sakna svensk mark under fötterna

Blev överväldigad av en otrolig hemlängtan idag. Saknar att kunna promenera runt hemma utan att möta en enda annan människa. Saknar att kunna förstå allt som sägs på tv:n. Saknar att bli förstådd. Saknar att klappa mina katter. Saknar vänner jag inte har sett i ögonen på länge. Saknar att sova i min egna säng. Saknar att längta bort från Sverige. Saknar den där törsten för nya platser och möten. Vill bara hem till allt det där trygga, allt det där jag förstår mig på.
 
Förlåt Frankrike, men du är ett jävla mysterium för mig ibland.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Och vi längtar efter diiig!! Dumpa Montpellier och kom hem så fort du kan <3333

Svar: Är påväg. Försöker muta Franska regeringen att de ska få tiden att gå lite fortare.
Lisa-Marie Sundin

2012-11-19 @ 19:06:11
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0