You don't get it, do you? This isn't "good cop, bad cop." This is fag and New Yorker. You're in a lot of trouble

Råkade försova mig imorse efter en väldigt händelserik helg (HAHAHA) så bestämde mig för att ligga under täcket resten av dagen och se lite film:
 
* The Ugly Truth (En av mina absoluta romcom-favoriter. Älskar Katherine Heigl. Handlar om ett kontrollfreak till tv-producent som måste jobba tillsammans med en mansgris till lokaltv-stjärna. Den här filmen faller också under kategorin av filmer som helt klart blir lite bättre för att den har en underbar dansscen)
* Kiss Kiss Bang Bang (Robert Downey Jr.(<3) spelar en småtjuv som av misstag springer in på en skådespelaraudition som gör att han paras ihop med Val Kilmer för att lösa diverse brott som research för sin roll. Allt spårar. Sjukt rolig film som driver väldigt mycket med klimatet i Hollywood. All dialog mellan Downey och Kilmer är också hysterisk)
* You've Got Mail (För att Tom Hanks och Meg Ryan var kung och drottning över romcom-riket på 90-talet. Sjukt söt film om en stor bokhandel (ägd av Hanks) som konkurrerar med liten, söt bokhandel (ägd av Ryan). Krydda med några mail, lite modemljud och en lagom dos 90-tal)
 
   
 
// Lisa - Yeah, it's a dumb movie thing, but what do you want me to do, lie about it?

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Så bra filmer! Själv såg jag Easy A nu ikväll, kankse ska ge mig på Kiss Kiss Bang Bang imrogon?

Svar: Åh Easy A <3 låter som en sjukt bra idé!
Lisa-Marie Sundin

2012-11-13 @ 00:34:26
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0