Je te manque. Snälla se mig. Fuck you

Känner mig väldigt ambivalent/hysterisk/bekymmerslös nu. Franska/engelska/svenska. Alla känslor på alla språk varje dag. Lite history is fucking repeating itself och lite it makes me feel like I never have felt before. Pendlar Gotye/kent/Phil Collins/Niklas Von Arnold. Allt är ett stort jävla kaos. Jag är ett jävla kaos.
 
Slickade nyss på insidan av hummusburken. Hjälp. Skrattade så mycket att jag var tvungen att lägga mig på sängen. Grät under täcket. Jag orkar inte mer nu. Läser Pride and Prejudice för att komma bort på något sätt. Drömmer om att köpa hus på stranden för att bilda en grund. Frankrike, jag är rädd att du förstör/återbygger mitt liv för mycket. Du är som växtvärk.
 
Je te manque. Snälla se mig. Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0