I suppose in the end, the whole of life becomes an act of letting go, but what always hurts the most is not taking a moment to say goodbye

Var och såg Life of Pi - Berättelsen om Pi på bio igår tillsammans med Julia. Har fått tårar i ögonen varenda gång jag har sett trailern (trots att jag har sett den ett x antal gånger på franska), så jag förväntade mig något magiskt. Och blev inte ens lite besviken. Så vansinnigt vacker film har jag aldrig sett förut. En indisk kille blir strandsatt på en livbåt tillsammans med en bengalisk tiger. Otroligt fantastisk. SE DEN OCH GRÅT FÖR HELVETE!

 
// Lisa - But Columbus was looking for India!

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Fin blogg!

Svar: Tack!
Lisa-Marie Sundin

2013-01-05 @ 19:09:00
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0