If you're dissatisfied with your life, changing it is a symptom of mental health. I get why that concept is strange to you

Hade en fin tacokväll med Becka häromdagen. Förutom att få paltkoma av alla tacobröd såg vi även lite film:
 
* Armageddon (En asteroid ska krocka med jorden och NASA måste skicka upp oljeborrare i rymden [snela] för att borra i asteoriden, droppa en bomb i hålet och rädda mänskligheten. En av de första filmer jag köpte på DVD, av den simpla anledningen att jag hade läst på IMDb att William Fichtner [<3!] spelade en av rollerna. Älskar den. Villkorslöst)
* Salmon fishing in the Yemen - Laxfiske i Jemen (En Jemansk oljeshejk vill införa laxfiske i sitt hemland, så konsulten Emma [Emily Blunt, The Five-Year Engagement] planerar tillsammans med fiskeexperten Dr. Jones [Ewan McGregor], som har blivit tvingad av sin chef att hjälpa till trots att han tycker att allt verkar omöjligt. Så vansinnigt fin film att jag trodde att jag skulle avlida på fläcken. Ewan McGregor var magnifik)
* Alla Älskar Alice (Jag har otroligt svårt för filmer som kretsar kring barn/har barn i stora roller. Handlar om Alice som hamnar mitt i sina föräldrars skilsmässa och beter sig som en idiot. Utan Mikael Persbrandt hade jag hatat hela film)
 
 
// Lisa - C'est la vie, and I use the French because you're an ass.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

SLUTA HATA ALICE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Alice är en hemsk människa (läs: snorunge)
Lisa-Marie Sundin

2013-01-17 @ 19:22:23
Postat av: Julia

NEJNEJNEJ!!!

2013-01-18 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0