Can't repeat the past? Why, of course you can

Var på bio med Jessica ikväll och vi såg det visuella orgasmmonstret The Great Gatsby (som jag har varit peppad på i nästan exakt ett helt år). Eftersom jag har taggat den här filmen något så otroligt var jag lite rädd att jag skulle bli besviken, men kan med gott samvete berätta att den verkligen levde upp till mina förväntningar, den var till och med bättre än jag hade vågat hoppats på.
 
En visuellt fulländad film, med ett fantastiskt soundtrack och en vansinnigt underbar Leonardo DiCaprio i rollen som Gatsby, mannen som förbluffar alla i ett 20-talets New York. Intensiviteten höll i sig genom hela filmen trots att den nästan var två och en halv timme lång. Fick gåshud vid ett flertal tillfällen och blev imponerad av kvalitén på skådespeleriet. Helt klart en film som förtjänas att se på bio.
 
 
// Lisa - That's the best thing a girl can be in this world, a beautiful little fool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0