Bloody pirates!

Har spenderat denna fina lördag med att se alla fyra Pirates of the Caribbean-filmerna. Har fått återuppleva hur otroligt välgjord första, The Curse of the Black Pearl, är. Minns hur tagen jag blev av den första gången jag såg den på bio. Har även skrattat åt hur standarden verkligen sjunker på del två (Dead Man's Chest) och tre (At World's End). Sen såg jag fjärde delen, On Stranger Tides, för första gången och måste verkligen spy lite i min mun åt hur löjlig den var (seriöst, sjöjungfru/präst-historien var BARA patetisk). Är dock ändå lite taggad på nummer fem i serien, då ryktet säger att Jack Davenport, mannen som spelar min favoritkaraktär James Norrington (<3), kommer tillbaka. Också för att en av mina crushes, Rebecca Hall, ryktas dyka upp.
 
 
 
// Lisa - Team Norrington

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0