I couldn't resist, mate

Eftersom jag var sjuk igår (Är fortfarande sjuk, men var sämre igår) så satt jag nere hela dagen och kollade på film.
Först såg jag Stardust som är en så otroligt söt film. Och ni som har sett den vet ju att Robert De Niro är piratkapten, och just i den där scenen när Tristan och Yvaine (Stjärnan) blir tillfångatagna på skeppet så fick jag en sådan sjuk lust att kolla på Pirates of the Caribbean - The curse of the Black Pearl, som var min ABSOLUTA favorit film i femman. Jag skojjar inte när jag säger att jag kunde den utantill. Och jag hade glömt hur OTROLIGT mycket den filmen betyder för mig, jag fullkomligt älskar den. <3  Jag använder fortfarande vissa uttryck ifrån den filmen, det är lite pinsamt, haha.

Men jag tror jag hade glömt den med tanke på att jag såg den tredje filmen på bio för ett och ett halvt år sedan, och jag blev så grymt besviken på den, för att den var så rörig. Men, nu har jag bestämt mig för att ge den en andra chans, och se om alla filmer på en gång. Då lär jag fatta mycket mer. Ungefär som med SAW 4, man kan inte sen den utan att kolla på dom 3 första innan, annars blir allting en stor soppa.



// Lisa - Take what you can, give nothing back!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jo det var så gulligt skrivet tycker jag. ^^ Eller hur, det var sjukt läskigt att man inte visste någonting och så kommer det bara någon och talar om det för en. O.o Det berör ju alla så det är konstigt att man inte vet.. :/ Men men, hoppas du har det bra och att du kryar på dig snart. :D Jag missbrukar typ varm choklad för att bli frisk. ;) Massa kramar. (L)

2008-10-05 @ 11:44:12
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA!! XD Fan va irriterande de va när vi hade filmkväll och du rabblade upp alla repliker konstant! XD Men de var tider de ;D Saknar dig men vi ses snart! :D

2008-10-05 @ 13:48:23
URL: http://jasinto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0