Det stavas R-Ä-D-S-L-A. Jag är rädd för allt, beredd på allt.

Var på sjunde i sjunde i Strandparken för femte året i rad igår. Detta år var det Amanda Jenssens tur att försöka få igång Ö-vikspubliken med gratiskonsert. Köpte mat med Julia på Thaien och fick en massa fika av Johannas mamma. Sjukt mysigt. Jag, Malin och Julia satt kvar en lång stund efter att det var klart och tittade på alla glada människor som gjorde samma sak. Tog sista bussen hem och stupade i säng. Sov tolv timmar igen. Är mentalt slut.
 
Jävla sälar version 2.0.
 
Idag är det söndag. Regning söndag. Jag ska äta vattenmelon och se på Game of Thrones (bara fem avsnitt kvar nu!). Och lyssna lite på kent. För att det är mindre än en månad kvar till Sundsvall nu.
 
Dagens låt:
Kent – Den Döda Vinkeln
 
// Lisa - Kom nu, jag är kroniskt låg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0